Maq sudah layak risau



Assalammualaikum

Maq agak bimbang bila anak maq yang umur 13 tahun dah mula tunjuk perubahan usia dia tu .

Kalau masa sekolah rendah , suruh pakai bedak dimuka memang payah . Apa lagi bersolek ,memanglah taknak . Tapi sejak kebelakangan ni , dia dah mula tahu nak pose gambar wajah dia bersolek . Kemudian upload kat timeline facebook dan tak lupa ,tags maq dan kakak kakak nya jugak . Hurm jiwa remajakah ini? Melaram , selfie , bersolek . Habis dia kerjakan alat solek si kakak yang umur 21 dan 20 tahun tu . Tapi kalau  ikut pengalaman maq sebelum ni . Ketika kakak kakak dia diusia 13 tahun , apa pun mereka  tak tahu ...

Pengaruh  laman sosial kah ini ?  Atau sebab  terlalu manja ?  Allah huakbar ...risaunya ...hurm









Aduh ..*pepening* pulak kepala ni .

Comments

Popular posts from this blog

Cara Tukar Nama Pada Geran Tanah Yang Pemiliknya Dah Meninggal

Kad kena telan mesin Atm

Tanjung Hill, Batu Pahat ,Johor

Result pemeriksaan darah sangat mengejutkan

Susu sejat ganti santan kelapa

Pantai Perpat, Rengit, pantai semulajadi yang tenang

Doa Amalan Neelofa

Melepaskan rindu dalam kereta

Pesanan SMS dari MKN

Mimpi Orang yang dah tak ada.