Kejutan demi kejutan oleh Ety




Assalammualaikum

Ini anak dara maq nombor dua ,Ety izzati . 19 tahun masuk 20 tahun , tapi birthday dia bulan 11 nanti ,makanya maq cakaplah umur dia sekarang 19 tahun. Beliau baru je dapat keputusan STPM 2014 .dan resultnya ? Semua lulus dengan 1A dan beberapa B dan C . Tahniah ety . Tentu saja dia nak sambung belajar sebab dia masih muda pada maq .

Baru baru ni dia beri satu lagi kejutan ! Dia cakap ada seseorang kawan facebook nya bertanya sama ada ety minat dunia permodelan?  Hahaha ety teruja mendengarnya tetapi bila ety cakap tinggi ety tak sampai pon 160cm ... seseorang tu terus menyepi . a


la tenguk pada gambar diatas pun dah tau ety tak cukup tinggi untuk jadi model . Kan?? Its okey ety ..peluang masih banyak didepan . hanya ety perlu rajin dan berusaha terutama dalam bidang pelajaran . 

Maq sokong benda baik !

Comments

Popular posts from this blog

Cara Tukar Nama Pada Geran Tanah Yang Pemiliknya Dah Meninggal

Kad kena telan mesin Atm

Tanjung Hill, Batu Pahat ,Johor

Result pemeriksaan darah sangat mengejutkan

Susu sejat ganti santan kelapa

Pantai Perpat, Rengit, pantai semulajadi yang tenang

Doa Amalan Neelofa

Melepaskan rindu dalam kereta

Pesanan SMS dari MKN

Mimpi Orang yang dah tak ada.