Maq cuba bangkit

Assalammualaikum

Walaupun hati kian hambar bila hampir keseluruhan gambar dari mula blogging sehingga ke 16-2-2015 lesap. Angkara jari nakal maq la puncanya . konon hanya ingin buang gambar yg tak sedap mata memandang rupanya semua jadi tak sedap . hampir 1200 gambar lesap macam tu saja . salah siapa ? Mestilah salah tuan blog . hurm . . maq ngaku la ni.

Tapi bila anak anak dan kawan kawan cakap chill maq . anggap je semua ni ada kebaikkannya dan memang tak semua benda akan kekal .makanya  maq kena akur . kalau jari tu gatal nak menaip , taip jelah .lupakan yg dah berlaku tu . lepasni hati hati . jadikan semua ni pengajaran dalam menguruskan blog membebel ini .

Ok ! Maq chill lah ni walaupun terbayang bayang diruangan mata dimana wajah anak anak sendiri , anak anak asuhan membesar pada tiap detik demi detik selama 4 tahun . lagi sedih terbayang antara kenangan tempat dilawati , majlis majlis keluarga . kenangan bersama kawan kawan dimajlis agama .


aduhh ...sakitnya tu memang disini .


Comments

Popular posts from this blog

Kad kena telan mesin Atm

Tanjung Hill, Batu Pahat ,Johor

Melepaskan rindu dalam kereta

Cara Tukar Nama Pada Geran Tanah Yang Pemiliknya Dah Meninggal

Susu sejat ganti santan kelapa

Pesanan SMS dari MKN

Kek Susu ( bakar )

Pantai Perpat, Rengit, pantai semulajadi yang tenang

Senarai Doa yang boleh kita selitkan dihari arafah

Tips Kurus