Hebatnya pendidikan Hebat lagi hasilnya





Assalammualaikum

Nampaknya ini entry kedua maq mengenai negara jiran kita , Singapura . Kalau anda nak tau , dalam gambar tu yg bangunan mencakar langit tulah Singapura .

Maq pergi Singapura ke ? Taklah , gambar ni maq ambil ketika kami sekeluarga berpeluang ke Tanjung Puteri , Johor Bahru ,minggu lepas .

Tengok ! Dekat dah sangat kan , kalau berenang mungkin tak sampai setengah jam sampai dah tu , tu pun kalau takde jerung ! Hehe selat Tebrau mana ada jerung , kat daratan ni banyak lah huhu gurauuuu

Pernah maq terfikir , bagaimana negara jiran sehampir itu , tiada kes penyeludupan berlaku ???

Yup ! Inilah kuasa kehebatan ayat yg berbunyi  " jauhi rasuah " . 

Comments

Popular posts from this blog

Kad kena telan mesin Atm

Tanjung Hill, Batu Pahat ,Johor

Melepaskan rindu dalam kereta

Cara Tukar Nama Pada Geran Tanah Yang Pemiliknya Dah Meninggal

Susu sejat ganti santan kelapa

Pesanan SMS dari MKN

Kek Susu ( bakar )

Pantai Perpat, Rengit, pantai semulajadi yang tenang

Senarai Doa yang boleh kita selitkan dihari arafah

Pesanan MKN