Country Garden

Assalammualaikum

masih cerita 16 september 2014

selepas puas melepas rindu dengan ibu dan ayah maqnie di kedai mereka . maqnie dibawa  adik lelaki dan isterinya ke satu kawasan riadah di bandaraya Johor Bahru  . kawasan yang berhampiran dengan Danga Bay . dan sedang mendapat tempat dihati pengunjung di Johor Bahru ketika ini . walaupun disekitarnya masih ada lagi pembikinan bangunan bangunan pencakar langit . namun  ianya masih menjadi tumpuan pelancung !

dimanakah ? ye ....Country Garden Danga Bay JB.

buat masa ni masuk adalah percuma ! peminat selfie dan photographer memang seronok kesini ! bawa anak -anak ,suami -suami dan isteri -isteri ! hehe memain jek ( bawalah keluarga anda ) kawasan parking masih terhad sebab ianya masih dapat proses pembikinan . so kalau datang sini lebih baik padatkan dulu satu kereta kemudian baru bawa kereta lagi satu haa . ahh ! cakap banyak tak guna lah ! jom tengok !
















~sebenarnya ada banyak lagi permandangan yang menarik disini . memang sengaja maq tak mau tunjuk kan kat anda semua kerana maq nak anda menilaikannya bila anda kesana nanti . so bagaimana ? teruja ? memang menarik !sementara ianya masih lagi percuma !

Comments

Popular posts from this blog

Kad kena telan mesin Atm

Tanjung Hill, Batu Pahat ,Johor

Melepaskan rindu dalam kereta

Cara Tukar Nama Pada Geran Tanah Yang Pemiliknya Dah Meninggal

Susu sejat ganti santan kelapa

Pesanan SMS dari MKN

Kek Susu ( bakar )

Pantai Perpat, Rengit, pantai semulajadi yang tenang

Senarai Doa yang boleh kita selitkan dihari arafah

Pesanan MKN