Aida teruja dengan senyumanya



Assalamualaikum ..

 Pada hari sabtu lalu , ketika maQ sedang leka didepan tv . Tiba tiba kedengaran suara Aida , anak perempuan bungsu maQ menjerit .

Yey !! Ayah !! Firstime ni !! Huhu nice pic lah !!

MaQ yang tak tahu apa apa menoleh  ke arah aida .

Kenapa ni? terpekik macam orang tak siuman .

Seronok lah  mak ! Firstime ambil gambar ayah tersenyum ni !!

Laa .. Aida ni .. bikin suspen je .

Tapi bila maQ tengok gambar di skrin smart phone dia , ha ah lah  suami maQ tersenyum sedangkan selama ni ,  beliau tak pernah nak tersenyum . Biarpun ketika  menonton rancangan Maharaja lawak !

Lihat ! Bukan saja kasih sayang , malahan senyuman pun perlu diberi kepada anak anak dan juga isteri malahan orang keliling jugak. Jadi tidaklah mereka rasa pelik bila perkara biasa biasa pada orang lain , jadi perkara luar biasa padanya .


Senyumanmu penawar segala dukaku ..  terjiwang pulak

Comments

Popular posts from this blog

Cara Tukar Nama Pada Geran Tanah Yang Pemiliknya Dah Meninggal

Kad kena telan mesin Atm

Tanjung Hill, Batu Pahat ,Johor

Result pemeriksaan darah sangat mengejutkan

Susu sejat ganti santan kelapa

Pantai Perpat, Rengit, pantai semulajadi yang tenang

Doa Amalan Neelofa

Melepaskan rindu dalam kereta

Pesanan SMS dari MKN

Mimpi Orang yang dah tak ada.