Koleksi gambar Ainul


Assalamualaikum.

Untuk beberapa hari ni idea tok mak kosong. Tok mak buntu. Tak tahu nak luahkan apa kat blog ini. Kata orang lagi kuat bebel ,lagi banyak kita buat silap. Tok mak tak nak hasil kerja tok mak akan beri kesan negetive kepada orang lain. Kadang tu, lain yang ditaip , lain pula sangkaan pembaca. Gawatkan ? Lagi pun rutin harian tok mak dah menyekat aktiviti blogging tok. Namun ainul jangan risau. Sebelum tidur malamni , ada satu hasil kerja dari galeri fon tok mak. Tadda..





Hehe macam dah takda kerja lain kan? Kata mak usu " mak ni kan ..macam dia sorang ada cucu laaa.."

Tapi tok mak buat derk jek, peduliklah mak usu nak kata apa, 😂 . Bagi tok mak , Ainul merupakan  anugerah terindah dari Allah untuk keluarga kita. Alhamdulillah. 💕

Comments

Popular posts from this blog

Kad kena telan mesin Atm

Tanjung Hill, Batu Pahat ,Johor

Melepaskan rindu dalam kereta

Cara Tukar Nama Pada Geran Tanah Yang Pemiliknya Dah Meninggal

Susu sejat ganti santan kelapa

Pesanan SMS dari MKN

Kek Susu ( bakar )

Pantai Perpat, Rengit, pantai semulajadi yang tenang

Senarai Doa yang boleh kita selitkan dihari arafah

Pesanan MKN