Koleksi gambar Ainul


Assalamualaikum.

Untuk beberapa hari ni idea tok mak kosong. Tok mak buntu. Tak tahu nak luahkan apa kat blog ini. Kata orang lagi kuat bebel ,lagi banyak kita buat silap. Tok mak tak nak hasil kerja tok mak akan beri kesan negetive kepada orang lain. Kadang tu, lain yang ditaip , lain pula sangkaan pembaca. Gawatkan ? Lagi pun rutin harian tok mak dah menyekat aktiviti blogging tok. Namun ainul jangan risau. Sebelum tidur malamni , ada satu hasil kerja dari galeri fon tok mak. Tadda..





Hehe macam dah takda kerja lain kan? Kata mak usu " mak ni kan ..macam dia sorang ada cucu laaa.."

Tapi tok mak buat derk jek, peduliklah mak usu nak kata apa, 😂 . Bagi tok mak , Ainul merupakan  anugerah terindah dari Allah untuk keluarga kita. Alhamdulillah. 💕

Comments