Minyak Zaitun Olio Sasso



Pernah nampak tin kecil ni? Maq pertama kali nampak sebab baru pertama kali beli minyak zaitun dalam tin. Sebelum ni jumpa yang dalam botol kaca jek. Ini hasil keluaran bumi Italy. Maq beli semasa ke Mekah ,Januari ritu.

Produk Olio Sasso ni Pure ! 100% tulin bang!  ini peniaga kat hotel maq menginap tu rekomen kan. Dia cakap semua orang boleh guna termasuk baby , semua bahagian badan boleh sapu , makan boleh ,minum boleh ,masak pun boleh. Amboi promote sakan! Harga setin tu RS 15.00 tapi dia bagi kat maq RS 12.00 . Maq dah minum sesudu setiap pagi. Rasanya ? Memang mables 😘. Dia tak berbau kuat seperti minyak zaitun yang maq ambil sebelum ni. Memang enak bangat !kiranya kata janji pak arab tu sumpah tak tipu !👍 Tapi tulah ,maq cuma beli setinnnnnn.. Aduh nyesaaaaal.. Kalaulah tau..kalaulah tau kan ..haaa kalaulah  tau sedap kan ,nak beli berapa tin agak agaknya ek? ( jawablah ) 😂

Comments

Abam Kie said…
rasa mcm nak minum minyak zaitun jugak la..
Madam Maq said…
Banyak khasiatnya ,inshaa Allah..

Popular posts from this blog

Cara Tukar Nama Pada Geran Tanah Yang Pemiliknya Dah Meninggal

Kad kena telan mesin Atm

Tanjung Hill, Batu Pahat ,Johor

Result pemeriksaan darah sangat mengejutkan

Susu sejat ganti santan kelapa

Pantai Perpat, Rengit, pantai semulajadi yang tenang

Doa Amalan Neelofa

Melepaskan rindu dalam kereta

Pesanan SMS dari MKN

Mimpi Orang yang dah tak ada.