Gambar Raya 2019


Assalamualaikum.

Kalini maq teringin pula nak kongsikan gambar gambar keluarga kawan kawan maq yang mereka kongsikan masa hari raya pertama haritu. Kalau simpan dalam handfon. Maq takut terdelete atau pun kalau fon rosak ,nanti semua gambar tu hilang. Rasa terkilan pulak .

Sebetulnya tiap kali tiba hari raya ,mereka akan ingat rutin ini. " berkongsi gambar keluarga" - alhamdulillah... Jom tengok sebahagian dari gambar yang mereka kongsi, ada juga yang maq tak sempat nak download sebab busy beraya.Rasa rasa ada kah yang anda kenali ke?





















Bawah ni pulak gambar bersama ucapan mereka.

















Haa ni tuan tanah punya gambar raya pulakk ..hehe





Sempena masih ada lagi suasana  syawal ni , maq sekali lagi mohon ampun dan  maaf kepada semua andai ada tersilap kata dan tingkah laku. Dan doa maq , semoga kawan kawan berserta keluarga mereka, sentiasa dipermudahkan pada setiap amalan dan perbuatan,baik untuk dunia mahu pun untuk akhirat..inshaallah , Aamiin..


Salam syawal ke 20 , 1440Hijrah..

Comments

Popular posts from this blog

Kad kena telan mesin Atm

Tanjung Hill, Batu Pahat ,Johor

Melepaskan rindu dalam kereta

Cara Tukar Nama Pada Geran Tanah Yang Pemiliknya Dah Meninggal

Susu sejat ganti santan kelapa

Pesanan SMS dari MKN

Kek Susu ( bakar )

Pantai Perpat, Rengit, pantai semulajadi yang tenang

Senarai Doa yang boleh kita selitkan dihari arafah

Pesanan MKN