Ainul Petah Membebel

Assalamualaikum.

Sejujurnya maq ngaku,maq memang kuat bebel ,kuat bersembang, tidur je maq senyap. Tapi tu perangai dalam rumah la, kalau diluar rumah maq senyap sepi jek ,i kan pemalu orangnya ,heee..

Tengok..pemalu sangat , bergambar pun menyorok kat belakang cucu , kikiki 

Dulu maq ingat dalam keluarga ,maq sorang jelah yang suka bercakap ,anak anak biarlah ikut perangai ayah dia  yang lebih kepada krik³ (pendiam ) dan ternyata ,anak anak maq memang pendiam ,alhamdulillah..kecuali yang nombor dua tu suka buat lawak selamber.  Tapi sekarangni ,bila muncul si cucu pulak ! Nah ! Tu diaaaa.. Nonstop ! Mandi ke, makan ke,menonton ke dia memang kuat membebel. Kadang siap package nyanyi lagi , πŸ˜‚

Biarpun butir patah perkataan masih langsung tak jelas ,namun riak muka dia ,maq macam paham je apa yang cuba dia nak katakan. Ada orang kata ' connection ' tu kena ada ! Haha dan tak semua orang boleh paham apa baby cakapkan tau. Mungkin kat Batu Pahat ni ,maq sorang kot yang paham ,πŸ˜‚ #perasannyasayaa..






Ini antara video yang terkini, ainul 8 bulan. Apa pun , semuga cucu maq ini cepat lah pandai bercakap . Tak sabar maq nak ajar dia mengaji Quran.. πŸ’•

Comments

Popular posts from this blog

Hak Pewaris Dan Hak Penama

Mula Buat Pilihan

Cabang rezeki dan doa pembuka rezeki.

Ke IKEA , Tebrau

Encik Suami suruh pencen mengurut

Bawang Berempah

Kita buat untuk kita