Sarang semut jadi samperit


Assalamualaikum.
Malam malam macam ni ,makan baki kuih raya sambil nonton tv pun enak jugak kan?

Maq sedang menjamu selera dengan kuih samperit coklat hasil kerja tangan anak anak tempohari. Kuih ini resepi asalnya dari resepi kuih sarang semut tapi disebabkan peralatan untuk buat sarang takda , dan idea kreatif punya pasal , makanya terhasil lah samperit coklat ini.


Dan hasilnya ? " not bad " ! Hahaha



Nota maq : Teringat  kata kata ibu kesayangan maq , "kita yang buat dia . Benda dah diadun , Teruskan jek !"   Hahaha ya ! Kita yang buat dia ,  dari sarang semut jadi samperit coklat ! Ko ade ? 😂



Comments

Popular posts from this blog

Cara Tukar Nama Pada Geran Tanah Yang Pemiliknya Dah Meninggal

Kad kena telan mesin Atm

Tanjung Hill, Batu Pahat ,Johor

Result pemeriksaan darah sangat mengejutkan

Susu sejat ganti santan kelapa

Pantai Perpat, Rengit, pantai semulajadi yang tenang

Doa Amalan Neelofa

Melepaskan rindu dalam kereta

Pesanan SMS dari MKN

Mimpi Orang yang dah tak ada.