Menantu vs Mertua


Assalamualaikum..

Alhamdulillah , selesai sudah sebahagian dari aktiviti harian hari ini. Yang sebahagian lagi lepas budak pergi sekolah nanti,baru dapat sambung. Sekarang ni maq sedang tunggu anak transit balik dari sekolah rendah dan akan siap siapkan untuk dia kesekolah agama pulak.


Jika anda nak tahu ,  menantu lelaki pertama maq adalah peminat kereta. Apa jek jenis dan jenama kereta yang " wow " dia memang minat. Siap pasang niat ,

" inshaAllah ,one day i got you , "

😂 harap ayat tu tak salah tapi memang pernah terbaca caption seperti tu kat instagram miliknya . Sebagai emak mertua , maq hanya mampu aamiin kan jek dalam hati,lain lain tak mampu lagi der ...

Tengahari tadi beliau ada share gambar kereta kat group keluarga kami. Tapi nampaknya kami berdua jek yang berangan angan masa tu ,orang lain tu sedang sibok dengan komitmen memasing.




Haaa..Kalau dapat mertua dan menantu satu kepala macam ni , rasanya hari hari nak berangan pun boleh , 😂.. Adedeh

Comments

Favourite post ❤

Mee Kuning Halal Toyyiban

Susu sejat ganti santan kelapa

Tips Pilih Bendi

Rambut Gugur Ketika Ihram?

Jangan Bimbang Bila Jadi Bahan Gossip

Tidak Berkerja Tapi Nak Buat Buku Simpanan di Bank?

Sebab Allah Masih Sayang Kita

Sabar Itu Indah

Done beraya