jaga mata

Assalammualaikum ..

Maq ! Banyak entri masuk harini ! A'ah nilah kalau bulan puasa , sambil menanti anak-anak asuhan balik dari sekolah tadika mereka . biarkan lah maq membebel diblog ni .

Ambil sikit pengalaman dan jadikan entri !
Senang kan? Tak perlu nak mengumpat orang sebelah atau memerhati gelagat jiran -jiran yang semakin meriah mengemas rumah sempena hari raya nanti !

Mata ni ..kalau dah memandang , ada saja komennya nanti ..nakal jugak kan mata hehehe ..

*kata Mata : kami ambil berat lah maq , bukan nak mengumpat ....hurmm ...selalu nya macam tulah ( bukan mengata cik peah oii ..cuma bercerita je nie...shh....cakap sini ..abis sini yekk )


Comments

Popular posts from this blog

Kad kena telan mesin Atm

Tanjung Hill, Batu Pahat ,Johor

Melepaskan rindu dalam kereta

Cara Tukar Nama Pada Geran Tanah Yang Pemiliknya Dah Meninggal

Susu sejat ganti santan kelapa

Pesanan SMS dari MKN

Kek Susu ( bakar )

Pantai Perpat, Rengit, pantai semulajadi yang tenang

Senarai Doa yang boleh kita selitkan dihari arafah

Pesanan MKN