pakar masak

Assalammualaikum ....

jom  fikir apa nak masak untuk esok ? anda bingung ? maq dah tak bingung lagi sejak kebelakangan ni sebab maq dah selalu masuk blog nyum-nyum ni ... nak tau blog siapa kah ? masuk link ni ,maq panggil blog nyum nyum hehhe

blogger tu mahir dalam masakan kampung  ! maq tak kenal dia siapa pun ,maq just follower dia dan maq minat masakkan-masakkan yang beliau updatekan diblognya . ianya mudah dan memang sodap hehe . lahai ..janganlah masak yang segera-segera jek ,sesekali suami dan anak-anak nak jugak rasa masakan air tangan kita kan ? cuba lah masuk  blog tu ...owner dia lelaki tau huhhu

Comments

Popular posts from this blog

Kad kena telan mesin Atm

Tanjung Hill, Batu Pahat ,Johor

Melepaskan rindu dalam kereta

Cara Tukar Nama Pada Geran Tanah Yang Pemiliknya Dah Meninggal

Susu sejat ganti santan kelapa

Pesanan SMS dari MKN

Kek Susu ( bakar )

Pantai Perpat, Rengit, pantai semulajadi yang tenang

Senarai Doa yang boleh kita selitkan dihari arafah

Pesanan MKN